A főnököd miatt dolgozol még mindig elavult irodában

2018. október 8. 06:30    
nyomtatás
 
A cégvezetők gyakran panaszkodnak arra, hogy az Y generáció tagjai mindennel elégedetlenek, nem lojálisak a cégekhez, de könnyen lehet, hogy egyszerűen csak nem tudják követni a gondolkodásmódjukat. Hogyan építhetjük például a lojalitást és a céges brandet egy közösségi irodában? - tette fel a kérdés a CEE Property Forum bécsi konferenciáján Monika Rajska-Wolinska MRICS, Managing Partner, Poland, Colliers International.

November 22-én újra Property Investment Forum, Magyarország legjelentősebb ingatlanszakmai eseménye! Új helyszínen, kiállításokkal, a legfontosabb döntéshozókkal, egyedülálló networking lehetőségekkel. Most early bird áron!



6-7 éve még újdonságnak számítottak azok a megoldások, amelyek ma már elméletileg minden modern irodában rendelkezésre állhatnának. Azt tapasztalom, hogy a cégvezetők számára inkább az a kérdés sokszor, hogy miért változtassunk az eddigi környezeten. Hogy miért nem akarják sokan a meglévő munkakörnyezet modernizálását, azt további felmérésekkel kellene vizsgálni, hogy jobban megértsük a cégvezetői döntéseket - mondta el Karolina Dudek, Workplace Strategy Manager, BNP Paribas Real Estate. A co-working legnagyobb előnye, hogy a cégek a munkájuk egy részét úgy képesek kiszervezni, hogy nem kell hosszú távon elköteleződniük, gyorsan és rugalmasan tudnak alkalmazkodni a megváltozott területigényekhez - tette hozzá a szakértő.

Fejétől bűzlik a hal. A mondás itt is igaz, a vezetőség gyakran nem képes használni az irodában rejlő lehetőségeket. Mi a coworkingre nem pénztermelő eszközként tekintünk, hanem egy olyan helyszínként, ami összeköti a vállalati, a civil és a startup világot. A coworking a vállalati szférában leginkább az egyes részlegek tevékenységének kiszervezésére alkalmas - hívta fel a figyelmet Natalia Kiskova, Global Head, HubHub.

A főnököd miatt dolgozol még mindig elavult irodában

Ha már vannak elérhető adataink az irodák működéséről, miért nem használjuk azokat? A legtöbb meeting két-három, maximum négy ember részvételével zajlik, ehhez képest a meetingroom-ok jelentősen nagy területet foglalnak el az irodai térből - világított rá Maciej Markowski, CEO & Co-Founder, spaceOS.

Noha régebben még senki nem foglalkozott flexibilis munkahelyekkel, ma már a "workplace solution" az egyik legfőbb hívószó, így ideje megváltoztatni a gondolkodásunkat. A közösségi iroda pedig nem cél, csak egy lehetőség arra, hogy mindenki eldöntse hogyan is akar dolgozni - foglalta össze John Newton MRICS, Managing Director, Tétris.

2018.09.20 14:24 Ezek ma az ingatlanpiac legnagyobb veszélyei - Senki ne dugja a fejét a homokba!
2018.10.03 06:30 Újabb kockázatok jelentek meg az ingatlanpiacon - Erre figyelmeztetnek a szakértők
2018.10.02 07:30 Új befektetési trend söpörhet végig Európán - Sokan tennék ilyen ingatlanba a pénzüket

Előző cikk  Előző cikk Következő cikk  Következő cikk


F?rum
 
 
×
×
Jogi nyilatkozat
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.

Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés alkalmasságát vagy megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadójával!

Az előbb írtakra tekintettel az előadás szervezője, az oldal üzemeltetője, szerkesztői, és szerzői valamint előadói kizárják mindennemű felelősségüket az oldalon esetleg megjelenő információra vagy adatra alapított egyes befektetési döntésekből származó bármilyen közvetlen vagy közvetett kárért vagy költségért.
Bővebben...



Tematikus cikk

25 éves az ESTON International (x)

A számok magukért beszélnek. 
Friss hírek
20 hír 30 hír 40 hír


 



hirdetés
 
Rovatnavigátor
EZT OLVASTA MÁR?
11
22
33
44
55
0
Prémium