Előfizetői tartalom

Tényleg ezekre vevők a turisták egy szállodai foglalásnál?

Portfolio
Nagy kihívás előtt áll a szállodaipar, az eddigi szolgáltatások mellett olyan új élményekkel, dizájnnal, és egyediséggel kell előrukkolnia a legnagyobb szállodaláncoktól kezdve a kisebb hotelekig mindenkinek, amivel a fiatalabb generáció igényeinek is meg tudnak felelni. A Hotco 2019 konferencián a szállodaipari szakértők, többek között arra a kérdésre keresték a választ, hogy miként változtatja meg az internet a hotel márkájának az értékét, és vajon mivel lehet kitűnni, mivel lehet leginkább elérni a szállóvendégek elégededttségét.

Vassiliki Mavrokefalou - Director Market Management Greece, Cyprus & East Adriatic, Expedia Group, szerint nagyon fontos, hogy mivel tud egy szállodai brand kitűnni a többi közül. Mivel az esetek többségében nem egy adott márkára keresnek rá a vendégek a foglalás előtt, ezért valamivel meg kell őket fogni, el kell őket érni. Ezeknek az egyik lehetséges módja, hogy a vendégek különböző...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés