Több mint fél évig tartó huzavona után a világ leggazdagabb embere megvette a Twittert, a tranzakció lezárása óta viszont nem megnyugodtak a kedélyek, hanem éppen ellenkezőleg, egyre nagyobb a káosz, nagy hirdetők függesztették fel reklámköltéseiket a platformon, az új tulajdonosok pedig egyszerre próbálják növelni a bevételeket és csökkenteni a költségeket, egyelőre kevésbé átgondolt útvonalon haladva. Rengeteg a nyitott kérdés, például az, hogy mivel sikerül visszacsábítani a most megijedt hirdetőket, komolyan gondolja-e Musk, hogy a civilizációnk jövőjéért vagy a sajtószabadságért küzd, vagy hogy visszatérhet-e a platformra a Twitter történetének legismertebb tartalomgyártója, Donald Trump. Ezekről is beszélgettünk a Portfolio Heti podcastjében Nagy Viktorral, a Portfolio vezető elemzőjével.
Soha nem látott átalakulás az autóiparban
A globális autóipar legfontosabb kihívásairól és a szektor részvénypiaci kilátásairól is szó lesz a következő Signature befektetői klubunkon.
Információ és jelentkezés
A beszélgetés már meghallgatható a Portfolio podcast csatornáján a nagyobb podcast platformokon...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés