Előfizetői tartalom

Ez a receptje annak, hogy legyőzhetetlenné váljon egy vállalat

A verhetetlenség kulcsa a jó stratégia. Az Apple vagy a McDonald’s működése nagyszerű példái egy-egy kiváló stratégia megvalósításának. De vajon Elon Musk SpaceX-szel kapcsolatos terveit ide sorolhatjuk? A stratégia fogalmának fontosságát mutatja, hogy lépten nyomon találkozunk vele, akár Németország hidrogéngazdasága, akár az EU jövője a kérdés. Az üzlet és a politika világában, illetve a közszférában is gyakran használt, kissé misztikus kifejezésről van szó. Cikkünkben bemutatjuk, miért fontos megérteni, milyen elemekből áll, és egyáltalán mit nevezünk és nem nevezünk stratégiának.

Az biztos, ha valami a stratégiai, akkor kiemeltté, sok esetben költségessé, vagy legalábbis rövidtávon drágának tekinthetővé válhat. Meggyőzően hangzik például Németország hidrogén stratégiája: terveik szerint 2030-ra a németországi megújuló energiaforrásokra alapuló hidrogén gyártási kapacitás eléri az 5 GW teljesítményt. (Ez 2,5-szerese a Paksi Atomerőmű...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés