Előfizetői tartalom

Az infláció falta fel a Toblerone hiányzó kockáit

Portfolio

Novemberben a csokifogyasztók rosszallását kiváltó lépésre szánta rá magát a Toblerone-t gyártó a Mondelez International, miután az Egyesült Királyságban két terméke esetében is megváltoztatta az ikonikus csokoládészeleteire jellemző formát. Az új kiadásban soványabbak lettek a svájci hegyeket formázó csokicsúcsok és az azokat elválasztó hézagok is körülbelül 10...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!