westend 20 éves
Short

Teljesen megújul a 20 éves Westend: az ételudvart is felújítják

Portfolio
Megújul az idén 20. születésnapját ünneplő Westend, az évente több mint 20 millió látogatót fogadó pláza új arculattal, valamint számos új szolgáltatással és üzlettel várja a vásárlókat, maximálisan kihasználva a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket. A következő időszakban az épület bizonyos részeit – többek között a közel 50 éttermet és kávézót magában foglaló ételudvart – is felújítják.

A tulajdonosok célja, hogy a bevásárlóközpont egy innovatív, személyre szabott és digitális megoldásokkal működő élményközponttá váljon, ezért többek között elindítanak egy új, személyre szabható Westend applikációt, mely egyedi kedvezményeket tartalmaz. A Westendben jelenleg több mint 400 üzlet található, aminek több mint egyharmada kicserélődött az elmúlt három évben, és az átalakulás nem áll meg. 

„A Westend a 20 év alatt számos szolgáltatását tekintve úttörőnek számít. Itt nyílt meg az első 4DX mozi, a Starbucks, Massimo Dutti, Séf Asztala, Hugo Boss, Kiehl’s, TGI, Desigual, Fruitissimo és Leroy, majd októberben exkluzív stage koncepcióval újranyitott a Bershka is, decembertől pedig a GUESS is megtalálható a kínálatunkban. Ami pedig a közeljövő újdonságait illeti, szenzációként Európában a Westendben nyílik először American Eagle” – mondta el Ágházi Gyula a Gránit Pólus vezérigazgatója.

Ágházi Gyula

Gránit Pólus, vezérigazgató

Ágházi Gyula a Gránit Pólus csoport vezérigazgatója és Igazgatóságának tagja. 2016. júliusában történt vezérigazgatói kinevezése előtt először a cégcsoport gazdasági vezérigazgató-helyettese, majd kés
Tovább
Ágházi Gyula a Gránit Pólus csoport vezérigazgatója és Igazgatóságának tagja. 2016. júliusában történt vezérigazgatói kinevezése előtt először a cégcsoport gazdasági vezérigazgató-helyettese, majd kés Tovább

Az új koncepciónak megfelelően novemberben friss, dinamikus arculattal jelentkezik a Westend, melyet a tavasszal kiírt tender győztese, az Avalanche Kreatív Ügynökség tervezett. Az új logó a főbejáratok feletti homlokzaton elhelyezett digitális paneleken jelenik majd meg. A logó mellett megújul a Westend tájékoztatórendszere is, ahol szintén a digitális felületeket helyezik előtérbe. A látogatók november 2-ától egy új infópultban, akár tableten is kiválaszthatják a keresett üzletet. Szintén novemberben válik elérhetővé az új Westend applikáció, a személyre szabhatóság és az egyedi kedvezmények sora mellett az alkalmazás letöltése belépést biztosít a Westend hűségklubjába, ahol a látogatók nem vásárláshoz kötötten, hanem a látogatásaik után gyűjthetnek pontokat. A pontok azonnali nyereményekre vagy extra kedvezményekre válthatók. 

A Westend jövő év első felében bevezeti az egyszerű, papírpénzmentes parkolást is, melynek eredményeként a bankkártya regisztrációját követően teljesen automatizált be-és kiléptetés könnyíti meg a látogatók parkolását. A bevásárlóközpontban különféle eszközökkel hívják fel a figyelmet a környezettudatos életmód előnyeire, a szelektív hulladékgyűjtés, a vegyszermentes takarítás, a kerékpártárolók, az elektromos gépjármű töltők számának növelése.

Property Investment Forum 2019
A fizikai bevásárló- és szolgáltatóterek átalakulása is a témáink egyike lesz a november 21-i Property Investment Forum konferencián.
Roska Botond
Ader Janos 2050 Magyarorszag klimasemlegesseg GettyImages-810451352
Varga Judit magyar vetoGettyImages-1156220693
unios tagsag visszaforditas Emmanuel Macron GettyImages-1187821001
Motor app Continental
Népszerű