A jövő üzletét nyitotta meg Pesten a svájci élelmiszermulti

2019. július 11. 14:05    
nyomtatás
 
Nagyot dobott az Andrássy úton a Nespresso, mert minden túlzás nélkül egy teljesen új koncepciójú, omnichannel, valóban élményközpontú üzletté alakította a pesti butikját, ahol megszüntette a klasszikus, mondhatni konzervatív vásárlói élményt, konkrétan azt, hogy bemegyünk, sorban állunk, sorra kerülünk, választunk, fizetünk, és kisétálunk. Mostantól aki belép annak nem terméket adnak el majd, hanem élményt. Hogy miért jó ez? Nem kell sokat találgatni.

Ha a belépésnél már azonnal megfogják a kezünk és folyamatosan foglalkoznak velünk, megszagoltatják a friss pörkölést, megtapintatják a gyönyörűre őrőlt kávészemeket, és egy VR (virtuális valóság) szemüveggel elküldenek minket a kolumbiai ültetvényekre, amin keresztül szinte testközeli bepillantást nyerhetünk a szegényes körülmények között élő és dolgozó, kimondottan nehéz fizikai munkát végző, de annál boldogabb és a munkájukra büszke kávétermesztők mindennapjaiba, akkor legyen erőnk nem még 3 dobozt kérni az exkluzív limitált kiadásból. Szóval a lényeg, hogy mindenki jól járjon, a vásárló (ha van erre ideje), akkor kapjon valami különlegeset, ami több mint a 2 havonta megvásárolt 120 kapszulája, a Nespresso pedig még szorosabbra fűzze a kapcsolatát a fogyasztóival, és hát esetleg több kávét is adjon el.

Az, hogy nincs klasszikus sorban állás és kassza, az egyik legérdekesebb újítás. Tulajdonképpen az élményeken végigkísérő szakértőnél van egy tablet, így bármelyik pillanatban, bármelyik élmény átélése közben hasít belénk villámként a vágy, hogy 5 csík kolumbiai örleményt akarunk, de azonnal, akkor azt a kávészakértő kolléga rögzíti, és amint végeztünk a vidámparkszerű élményekkel az összerendelt dolgokat a "pick up" pultnál vehetjük át. Sőt, ha valaki még a mai világban kp-s fizetésre vetemedne, akkor ebben egy automata pénzkezelő segíti.


A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Ilyen lett a megújult Nespresso Boutique az Andrássyn Interaktív kávékóstolásban és újgenerációs megoldásokban gazdag vásárlási élményben lehet része annak, aki betér a Nespresso megújult Andrássy úti Boutique-jába: a márka üzletében júliustól számos innovatív elem segíti a vásárlást. Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre, melyeknek köszönhetően megszűntek a hagyományos kasszapultok, és a teljes üzlettér bejárhatóvá vált. Mostantól a rendeléseket kávézás közben, tabletek segítségével veszik fel a kávészakértők, akik az üzlet bármely pontján rendelkezésre állnak. A készpénzzel fizető vásárlókat pedig egy automata pénzkezelő segíti. #portfoliohu #magyarinsta #portfolio #instahu #mik #budapest #hungary #finance #business #uzlet #gazdasag #hungaryfinance #magyargazdasag #nespresso #nespressobudapest #nespressoboutique #coffee #kave #espresso #andrassy

Portfolio (@portfoliohu) által megosztott bejegyzés,



És így néz ki az egész a Nespresso hivatalos közleménye alapján:

A belső tér is átalakult, a korábbi sötét színek helyett világosabb, melegebb, otthonosabb, egyes helyeken "latte" vagy épp "cappuccino" árnyalatok, illetve természetes felületek fogadják a vásárlót. A Boutique-ba érkező vásárlók rögtön a bejárat melletti első kóstolóasztalnál megismerhetik a Nespresso aktuális kávéújdonságait. Az üzlettér hátsó részét díszítő Atelier kóstolóasztalnál a látogatók elleshetik kedvenc kávéreceptjeik elkészítésének titkait, megtanulhatják a tökéletes tejhab előállításának fortélyait, vagy kipróbálhatják a kávégépeket. Ez lesz a színhelye a jövőben megrendezendő kávés Masterclass workshopoknak, melyek keretében a kávérajongók elmélyíthetik tudásukat a kávé világáról. Az érdeklődők egyedi illat- és kóstolóélményekkel is gazdagodhatnak, és egy VR-szemüveg segítségével pedig bejárhatják a kolumbiai kávétermőterületeket is.

A megújult Boutique a vásárlás technikai részleteit illetően is innovatív. Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre, melyeknek köszönhetően megszűntek a hagyományos kasszapultok, és a teljes üzlettér bejárhatóvá vált. Mostantól a rendeléseket kávézás közben, tabletek segítségével veszik fel a kávészakértők, akik az üzlet bármely pontján rendelkezésre állnak. A készpénzzel fizető vásárlókat pedig egy automata pénzkezelő segíti.

A pillanatnyi élmények mellett a Nespresso számára legalább ugyanolyan fontos a jövő, így az új Boutique-ban kiemelt figyelmet kapott a fenntarthatóság. Olyan belsőépítészeti elemek kaptak helyet, mint a kávézaccból készült pultfelületek vagy a kizárólag újra-erdősítési programokból származó faanyagokból készült bútorok és burkolatok. Emellett kialakításra került a már megszokott használtkapszula-gyűjtőpont is. Az Andrássy úti Boutique a helyi művészetnek is helyet ad, az üzlettér falain újrahasznosított kapszulák felhasználásával készült helyi virágmotívumok jelennek meg.

Előző cikk  Előző cikk Következő cikk  Következő cikk

Fórum


2019.07.19 13:07

Pillanatok alatt 30 évet fiatalodhat az idősek agya

Az új dolgok megtanulása már hat hét alatt 30 évvel megfiatalíthatja az idős emberek agyát - ezt állítja egy új kutatás, amely a Kaliforniai Egyetem Riverside-i intézményében készült. A tudósok felfedezték... 
2019.07.18 17:57

Drága repülőút volt: repülés közben akarta kinyitni egy gép ajtaját a 25 éves nő, 30 millió forintnyi bírság és egy életre szóló eltiltás lett a vége

Hatalmas összeget, 85 ezer fontos (több mint 30 millió forintos) számlát küldött randalírozó utasának a Jet2 brit légitársaság, amelynek repülőgépe az utas agresszív magatartása miatt visszatérni kényszerült... 
2019.07.19 08:49

Meglepő, mire jutott egy kutatás: a legjobban kereső amerikai férfiak 70%-ának otthon ülő felesége van

Egy kutatás szerint azoknál a férfiaknál, akiknek elég jövedelme van ahhoz, hogy háztartásukat a legjobban kereső 1%-ba n tartsák, 10-ből 7 esetben otthon ülő feleségük van. Kitér arra is, hogy a gazdag... 
2019.07.19 19:13

Feltalálták az elektronikus bőrt

Szingapúri kutatók elektronikus bőrt fejlesztettek, hogy megadják az érintés érzését a robotoknak és a művégtagoknak. Az aszinkron kódolt elektronikus bőrt (ACES) Benjamin Tee, a Szingapúri Egyetem... 
2019.07.18 10:22

Itt vannak a legnépszerűbb magyar nyaralóhelyek

A magyarok és a hozzánk látogató külföldiek is szívesen nyaralnak a fürdővárosainkban - derült ki a KSH gyűjtéséből. A vendégéjszakák száma szerint a magyarok és a külföldiek körében is Budapest a legnépszerűbb... 
   
Jön a többi...
Friss hírek
20 hír 30 hír 40 hír




Prémium