Előfizetői tartalom

Leállított M4-es autópálya: itt vannak az újabb morzsák

Portfolio
Nem a magyar kormány által hangoztatott kartellvád, hanem az útfejlesztés megalapozatlansága lehetett a legfőbb gondja Brüsszelnek az M4-es autópályával, és ezért nem hagyta jóvá annak EU-s pénzből való támogatását - írja a Figyelő saját értesülései alapján. A lap szerint ezen kívül még további három nagy magyar útfejlesztés (nagyprojekt) brüsszeli jóváhagyása hiányzik, noha a pénzügyi ciklus idén év végi zárása miatt sürget az idő. Az elmúlt 25 évben példátlan módon leállított M4-es autópálya ügyében további lényeges információ morzsák is érkeztek, igaz az még nem ismert, hogy milyen döntés született a tegnapi kormányülésen. A ma délután 2 órai Lázár János és Giró-Szász András által tartandó sajtótájékoztató feltehetően sok kérdést tisztáz.

A Figyelő cikkének fontosabb információi:Nem a kartellvád, hanem az útfejlesztés megalapozatlansága lehetett a legfőbb gondja Brüsszelnek az M4-es autópályával, hiszen az Abony és Fegyvernek közötti szakasz már meglévő elkerülő utakat kerülne el (Abonyt és Szolnokot sem terheli már a 4-es főút, és Törökszentmiklóst sem). A cikkben közölt táblázat azt is mutatja, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés