Előfizetői tartalom

Itt döntés az EU-tól: 3 év rugalmasságot kapnak az autógyártók a kibocsátási célok teljesítésére

Az Európai Tanács jóváhagyta az új személygépkocsik és könnyű haszongépjárművek CO2-kibocsátási szabályozásának módosítását, amely nagyobb rugalmasságot biztosít a gyártóknak a 2025-ös célok eléréséhez. A teljesítményértékelés mostantól nem évente, hanem egy hároméves időszak (2025–2027) átlaga alapján történik, miközben a kibocsátáscsökkentési célok változatlanok maradnak. Az intézkedés célja, hogy támogassa az autóipar strukturális átalakulását, a tiszta technológiákra való átállást, és biztosítsa a befektetők számára a szabályozási stabilitást.

Az Európai Tanács módosította az új személygépkocsikra és könnyű haszongépjárművekre vonatkozó CO2-kibocsátási szabályozást, hogy nagyobb rugalmasságot biztosítson a gyártók számára a 2025-ös kibocsátási célok eléréséhez. Az új szabályozás értelmében a gyártók teljesítményét nem évente, hanem egy hároméves időszak (2025–2027) átlaga alapján értékelik....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés