Saját profit warningjában szereplő árbevételi előrejelzésnél pár százalékkal magasabb árbevétellel és egy centes részvényenkénti eredménnyel zárta az első negyedévet a Yahoo. Az elemzői előrejelzések átlaga 0 centes EPS-t valószínűsített. A jövőbe mutató kijelentésekkel kapcsolatban nem sok jót tartogatott a managment, a második negyedév árbevétele a szezonálisan erősebb időszak ellenére el fog maradni az első negyedéves értéktől. Az éves árbevételi előrejelzés 700-775 m USD között mozog, mely 500 m dollárrral marad el a három hónappal ezelőtt bejelentett számtól. A piac elsődleges reakciója a zárás utáni kereskedésben mégis pozitív volt (+3.5%), mivel a Yahoo 12%-os létszámleépítést és átfogó reorganizációs csomagot jelentett be. Mindeközben a managment válság eszkalálódik, lemondott a nemzetközi területekért felelős alelnök.
A Dismal Scientist közlése szerint az egész reklámpiacon stabil visszaesés mutatható ki (lásd alábbi ábránkat). Februárban az egy évvel ezelőtti szinthez képest már közel 10%-kal volt kisebb a teljes amerikai reklámköltés. A gazdasági teljesítmény megrendülése mellett a negatív teljesítményt a dot.com csődök, a bázisértéket növelő olimpia és az amerikai választási...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Az előfizetés a következőket tartalmazza:
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés