Előfizetői tartalom

Egy mrd forint felett a hazai online reklámpiac az első félévben

Portfolio
A teljes reklámpiac stagnálása ellenére töretlenül bővül a hazai online piac - derül ki a Magyar Reklámszövetség Internet Tagozata és az IDC által készített felmérésből. Az immár SMS alapú hirdetési költéseket is tartalmazó felmérés mostantól Interaktív Reklámköltés Riport névre hallgat.

A tavalyi év első félévében mért 627 m forint után 2001. első félévében 1.07 mrd forint értékű internetes reklámfelületet vásároltak a hirdetők. A hazai reklámpiac stagnálása mellett az online reklámozás továbbra is dinamikusan fejlődik, az előző év azonos időszakához képest több mint 70%-kal nőtt az online eszközökre fordított összegek nagysága. Az internet...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés