Előfizetői tartalom

Kinek a Kánaán, kinek a Pokol - tanulságok a mobilpiacról

Portfolio
Bár az elmúlt hónapokban döntő változások nem következtek a be a magyar mobilpiacon, az elmúlt időszak eseményei tovább erősítették a távközlési szektor talán legfontosabb részére már korábban tett prognózisokat. A piac továbbra is dinamikusan bővül, egyre jobban kiéleződik a vezetékeses távközléssel való verseny, a Westel igen magabiztosan tartja pozícióit, miközben a Vodafone egyelőre még mindig a késői indulás terhe alatt szenved .

Emelkedő penetráció, csökkenő használati kedv Amennyiben hiszünk a mobilstatisztikánknak (Miért is ne hinnénk?), a magyar mobilpenetráció április végére elérte az 55%-ot, s semmi akadálya nincs annak, hogy az év végén 6 milliót jóval meghaladó regisztrált előfizetőt üdvözölhessünk a mobilosok táborában. A Westel év végéig valószínűleg nem veszti el 50% feletti...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés