Előfizetői tartalom

Továbbra is vezet a Nokia

Portfolio
Közzétette a második negyedéves globális mobiltelefon értékesítési adatokat a piackutató Strategy Analytics, mely azt mutatja, hogy a Nokia tovább növelte előnyét a piacon, míg annak ellenére, hogy a Sony-Ericsson több multimédiás telefont is piacra dobott még a Nokia hasonló készülékeinek a megjelenése előtt, nem tudta növelni piaci részarányát.

A Nokia 37.2%-os piaci részaránya valóban impozánsnak számít, azonban a cég még mindig távol áll attól, hogy elérje az általa kitűzött 40%-os célt. A Strategy Analytics szerint 96.7 millió darab mobilkészülék fogyott világszerte, a cég éves prognózisa 417 millió készülék eladását valószínűsíti.A 96.7 milliós negyedéves eladási érték jónak számít, bár a várakozások...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés