Előfizetői tartalom

Hirdetési piac: biztató jelek csak morzsákban

Portfolio
A világ egyik legnagyobb média és reklámügynöksége, a Havas Group közzétette első kilenc havi árbevételi teljesítményét. A társaság tavalyi évvel összehasonlítható bázison a gyenge gazdasági környezetben megcsappant hirdetési kedv hatására 5.5%-os árbevétel visszaesést könyvelt el. A visszaesésben jelentős szerepet kapott, hogy a Havas ügyfelei között tudhatja a WorldCom-ot. Piaci élénkülés egyenlőre csak a latin-amerikai és ázsiai régióban mutatkozik.

Az elszenvedett árbevétel kiesésből közel 1%pont a WorldCom hirdetési aktivitásának teljes megszűnésével magyarátható. Mindazonáltal a chapter 11. szerinti csődvédelem alatt folytatható reklámtevékenység keretében a Havas új megállapodást kötött a WorldCom-mal, így a negyedik negyedévben már ismételten bevételekre számít a bajba jutott telekom cégtől. A harmadik...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés