Előfizetői tartalom

Élesedő Nokia-Motorola párharc

Portfolio
2002 első három negyedévében a Motorola 22.8%-ról 26.2%-ra növelte részesedését az észak-amerikai piacon, ezzel szemben a Nokia 40%-ról 32%-ra esett vissza. Egyes elemzők 2003-ban a két piaci részarány kiegyenlítődését várják, míg a Nokia vezetői kitartanak amellett, hogy jövőre lényegesen jobb eredményeket tud a finn cég felmutatni.

Világpiaci részesedését idén is 2-2.5%ponttal tudta növelni a Nokia és ezzel immár 35% feletti aránnyal rendelkezik. Ezzel szemben az észak-amerikai piacon az 1990-es évek végén komoly stratégiai hibát elkövető Motorola egyre komolyabb versenytárnak bizonyul, hiszen 3 negyedév alatt közel 4%pontos részesedést vett el a Nokiától új termékei és agresszív marketingkampánya...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés