Előfizetői tartalom

Sportos profit

Portfolio
A világ második legnagyobb sportruházat gyártója, az Adidas 19%-os profitnövekedésről számolt be az első negyedév során, melyhez mindössze 2%-os árbevétel bővülés kapcsolódott. A német sportruházati cégek (lásd még a kirobbanó teljesítményt nyújtó Puma-t) a termékek iránt növekvő keresletből profitálnak, szemben a vállalati szektor igen lehangoló eredményeivel Németországban.

1.7 mrd EUR árbevétel mellett 51 millió EUR profitot realizált a három csíkos termékek gyártója az első negyedévben. A piaci várakozások még a 19%-os profit növekedésnél is optimistábbak voltak, hiszen az elemzők 52 m EUR profitra számítottak. Az Adidas menedzsmentje elsősorban a rendelés állomány alakulásának szentel kitüntetett figyelmet a jövő szempontjából. A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés