Előfizetői tartalom

RTL hegemónia mellett tör fel a tv2

Portfolio
Az elmúlt heti televíziós nézettségi adatok legnagyobb eseménye, hogy miközben az RTL Klub tovább növelte nézettségét, a tv2 is jelentősen tudott javítani pozícióján újból közelítve a 30%-os közönségarányhoz kisebb részben az m1, nagyobb részben a kisebb tv csatornák nézettségének rovására. A BÉT-re törekvő RTL Klub hazai tv piaci dominanciáját mi sem jellemzi jobban, mint hogy a félév végi hirdetési piaci boom-ban értesüléseink szerint a csatorna hirdetési idejét a listaárhoz képest 20% prémiummal (!) árulja - kár hogy nincs még a BÉT-en az RTL...

A BB2 volt a tv2 kerékkötője A tv2 főműsoridős közönségarányának 3 százalékpontos javulása annak volt köszönhető, hogy a. Big Brother epizódjai végre a főműsoridőből a késő esti műsorsávba kerültek át. Az Aktív után vetített amerikai filmek stabilan 14 százalékos nézettséget és 33 százalék körüli közönségarányt értek el, melyet a BB2 korábban megközelíteni...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés