Előfizetői tartalom

Tombol a bika a televíziós hirdetési piacon

Portfolio
Egyre inkább úgy tűnik, hogy az idei év a hirdetési árbevétel tekintetében a hazai kereskedelmi televíziózás fennállásának legsikeresebb éve lehet. Miközben a tőzsdeaspiráns RTL Klubnál a frekventált hirdetési időszakra a listaár feletti prémiummal lehet csak helyet foglalni, a nézettségéből az utóbbi időben jelentősen veszítő Tv2 is komoly mértékben tudta növelni hirdetési bevételeit.

A Tv2 tájékoztatása szerint a csatorna áprilisban több mint 2.72 mrd Ft nettó árbevételt ért el, mely a Tv2 eddigi működésének legmagasabb havi bevétele volt. Az idei áprilisi árbevétel 55%-kal haladta meg a tavalyi negyedik hónap értékesítési adatát. A hirdetési piacon a Karácsonyt megelőző időszak mellett hagyományosan a nyárelő, a második negyedév tekinthető...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés