Előfizetői tartalom

Ázsiai uralom az autópiacon

Portfolio
Töretlen az ázsiai gyártók részesedés növekedése az európai piacon. Összességében változatlan értékesítési trend mellett (3.8%-os eladás csökkenés) a japán és koreai gyártók kivételével már egyetlen jelentősebb márka sem tud növekedést felmutatni. A legjobban teljesítő európai brand a Peugeot-Citroen, a sereghajtó változatlanul a komoly nehézségekkel küzdő Fiat. Az egyetlen piac, ahol több járművet adtak el mint tavaly Ausztria.

A piaci várakozásokkal és a korábbi hónapok trendjével összhangban 3.8%-os csökkenést mutat az európai személygépkocsi értékesítés. A hónap meglepetése feltehetően a Renault kedvezőtlen teljesítménye, úgy tűnik a Megane II. nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A Fiat stabilan az utolsó helyen áll, a 14%-os visszaesés ugyanakkor megkérdőjelezi, hogy végezhető-e...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés