Előfizetői tartalom

Csökkentett várakozások - év végén indul a fellendülés?

Portfolio
Bár csökkentette az idei éves reklám kiadási előrejelzését a Universal McCann, a piackutató cég azonban egyben jelezte, hogy a piaci fellendülés megindulhat az idei év végén.

A Universal McCann képviselője egy new york-i konferencián elmondta, hogy várakozásaik szerint 4.6%-kal 248 mrd dollárra fognak emelkedni 2003-ban a reklám kiadások az Egyesült Államokban, szemben a decemberi 5%-os növekedési prognózissal. A tavalyi év negyedik negyedében a szakértő szerint a gyengülő részvénypiacok, és az akkor még csak érlelődő iraki háború visszavetette...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés