Előfizetői tartalom

RTL Klub: előny a TV2 felett

Portfolio
Bár a TV2 júniusi számai még nem ismertek, a magyar televízió-piacon egyértelműnek tűnik az RTL fölénye. Az év első 5 hónapjában az RTL Klub szponzoráció nélkül számított reklámbevétele nagy vonalakban 1 milliárd forinttal haladta meg a TV2 szponzorációval együtt számított hasonló mutatóját.

A TV2 bevételei 9.84 milliárd forintra rúgtak, miközben az RTL Klub 10.75 milliárdra növekedett. Az év első 6 hónapjában az RTL nettó reklámbevétele 13.1 milliárd forintra rúgott. Az első féléves árbevételhátrányt a TV2 esetében az is súlyosbítja, hogy az RTL Klubnál kb. 1 milliárd forinttal magasabb koncessziós díjat fizet, így determinált a gyengébb eredményesség....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés