Előfizetői tartalom

AOL: megállítható a bevétel zuhanása?

Portfolio
A kedvező iparági kilátások ellenére továbbra is gyengélkedést vár az online reklám piactól a világ legnagyobb média vállalatának, az AOL Time Warnernak az internetes divíziója, az AOL. Pedig a piackutató cégek fordulatról beszélnek...

A piackutató IAB adatai szerint az év első felében az online reklám bevételek tovább tudtak emelkedni a tavalyi negyedik negyedéves fordulat után, ebből a növekedésből azonban az AOL továbbra is kimaradni látszik.Az AOL azonban erőteljes kampányba kezdett, és az üzletág vezetője piaci részesedést kíván szerezni a nyomtatott sajtótól, valamint a TV csatornáktól. Mindazonáltal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés