Előfizetői tartalom

Élesedő Nokia - Motorola párharc

Portfolio
A Motorola a tavalyi év második felében jelentette be, hogy agresszívebben lép fel az amerikai mobilkészülék piacon és vezető szerepre törekszik. Az újonnan piacra dobott termékek és agresszív marketing stratégia látványos eredményeket hozott a piaci részesedése mindössze 1%ponttal marad el a Nokia mögött. Egyes piaci szakértők és a Nokia is azonban az olló ismételt kinyílásáról beszélnek a harmadik negyedévtől.

2002 első félévében a Nokia 32%-os piaci részesedést tudhatott magáénak az USA-ban. Az idei első félévre ez 28%-ra csökkent a Motorola és a Siemens előretörésével. A Motorola 27%-os piaci részesedéssel gyakorlatilag beérte a finn riválist. A piaci részesedések elmozdulása mögött a szárnyra kapó kereslet eltérő kihasználása húzódik meg. Míg a tavalyi első félévben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés