Előfizetői tartalom

Hennes&Mauritz - olcsó ruhák, de meddig?

Portfolio
A legnagyobb európai ruházati kiskereskedőnek számító Hennes&Mauritz árbevétele 4%-kal bővült a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi adatokhoz képest, amely a leglassúbb növekedési dinamika az elmúlt három évben.

Az egy részvényre jutó nettó eredmény közel 9%-kal 1.5 svéd koronáról 1.63 svéd koronára emelkedett év/év alapon, amely jóval alatta marad a 13%-os elemzői várakozásoknak. A svéd társaság legjelentősebb piacának Németország számít, ahol több mint 200 üzlettel rendelkezik, így szektortársainál jóval inkább függ az első számú európai gazdaságban uralkodó folyamatoktól....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés