Előfizetői tartalom

"Zacskó szotyiért" megvásárolta 5 évre az RTL Klub az MTV reklámidejét?

Portfolio
A Magyar Televízió (MTV) a kuratóriumi elnökség jóváhagyása nélkül idén áprilisban öt évre előre értékesítette reklámidejét az RTL Klub érdekeltségébe tartozó három médiaügynökségnek

- írja mai számában a Magyar Hírlap. Az MTV Rt. jelenlegi elnöke, Ragáts Imre a MH információi szerint még elnökké választása előtt, ügyvezető alelnökként, a kuratórium megkerülésével, közbeszerzési tender kiírása nélkül 2007-ig értékesítette az MTV reklámidejét három, az RTL Klub érdekeltségi körébe tartozó médiaügynökségnek, összesen évi 900 millió...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés