Előfizetői tartalom

Visszaestek a kereskedelmi csatornák, előretört a Sport 1!

Portfolio
Mindkét vezető hazai kereskedelmi csatorna nézettsége csökkent 2-3 százalékponttal a múlt héten, bár a különbség köztük kis mértékben még nőtt is az RTL javára. Az m1 kismértékű nézettség növekedése mellett a múlt hét igazi nyertese a televíziós piacon a Sport 1 volt - a női kézilabda VB-n ezüstérmet szerző válogatottunknak köszönhetően. A vasárnap esti főműsoridőben a 18-49 éves korosztály férfiainak több mint 20%-a nézte a szerencsétlen véget ért VB döntőt a Jurassic Park ill. a Madárfészek c. filmek helyett.

A hétköznapi főműsoridőben a Tv2 saját gyártású műsorai gyengébben teljesítettek a korábbiaknál a múlt héten. Az RTL Klub nagyágyúi, a Legyen Ön is Milliomos és a Barátok Közt továbbra is jozták az 50%-ot közelítő közönségarányt. A hét legnézettebb műsora a 18-49 éves korosztályban a Barátok Közt hétfői adása lett (24/49). A Tv2 csütörtök este A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés