Előfizetői tartalom

Mozi vs DVD - Életre halálra...

Portfolio
A film fővárosáról szinte mindenkinek a mozik, sztárokkal tarkított premierek jutnak eszébe. Mára azonban Hollywoodot is utolérte a végzet és a technika fejlődésével lekörözni látszik a mozit a házimozi. Ki gondolta volna néhány évvel ezelőtt, hogy a stúdiókat nagyobb bevételhez juttathatja az otthoni szórakoztatás, mint a mozi-bemutatók?

Mára pedig épp ez a helyzet. 2003-ban az amerikaiak 22.5mrd dollárt költöttek DVD-re és videokazettára, míg a jegypénztárakban mindössze 9.2 mrd-tól szabadultak meg. Az utóbbi tíz évben tavaly fordult először elő, hogy csökkent a mozijegyek ára, jelezve a piac átstrukturálódását. Napjainkban olyan méreteket öltött a DVD vásárlás és bérlés, amiről Hollywoodban álmodni...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés