Előfizetői tartalom

Zwack: már csak 10%-os árelőny

Portfolio
A külföldi italok árai már nem lényegesen magasabbak a Zwack árainál, a cég márkái azonban jóval erősebbek - hangzott el a cég sajtótájékoztatóján. Az árkülönbség nagyságrendileg 10%-os, s természetesen a Zwack termékeinek a javára.

A cég vezérigazgatója elmondta, hogy az első negyedéves 20%-os adózás előtti eredmény visszaesés ellenére az idei éves tervek tarthatóak. A személyi költségek jelentős növekedésének az okai a létszám leépítések egyszeri költségei, a marketing ráfordítások azonban komoly mértékben növekedtek. A cég újabb borokkal jelenik majd meg a piacon a közeljövőben, s...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés