Előfizetői tartalom

Euro 2004 - harc az Adidas és a Puma között

Portfolio
A pályán is folytatódik az Adidas és a Puma rivalizálása - ezt nyugodtan kijelenthetjük a közelgő Európa-bajnokság kapcsán.

Az olasz, a cseh, a svájci és a bolgár nemzeti együttes szponzorának számító Puma nemcsak a futball szegmenshez kapcsolódó termékek, hanem az egyes országokban különösen kedvelt ruházati cikkek értékesítése esetében is felfutásra számít a tavaszi-nyár eleji szezonban. Az Euro 2004 és az Olimpiai Játékok esztendejében az ugrásban lévő márkára épülő társaság árbevételének...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés