Előfizetői tartalom

Mindenki máshogy csinálja - új tarifák, új módszerek a mobilpiacon

Portfolio
McDonald's effektus figyelhető meg a magyar mobilpiacon, legalábbis az új tarifacsomagok tekintetében. A 3 mobilcég pont összead egy menüt marketingszempontból: supersize, boldogságérzet és még ajándékot is kaphatunk. Nézzük meg, mivel hasít a T-Mobile, a Pannon és a Vodafone. Léghajóval már biztosan nem...

Az elmúlt hetekben valóban újdonságerejű tarifák jelentek meg a magyar mobilpiacon. Beszélhetünk imázsról, szolgáltatási minőségről, de kommunikációt továbbra is meghatározzák az árak. Továbbra is rendkívül éles a harc az előfizetőkért. A T-Mobile jött a Relax-szel, a Pannon egy mosolyra és a boldogságra alapoz, miközben a Vodafone az Európa díjcsomag után...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!