A közelmúltban sugározta a Magyarország-Brazília válogatott labdarúgó mérkőzést az RTL Klub, mellyel számos aspektusból az egész ország foglalkozott. Ennek kapcsán vizsgálta a Maximize marketing kommunikációs ügynökség: "Milyen hatással van a reklám hatékonyságára egy ilyen nagyformátumú esemény iránti felfokozott érdeklődés?" Javítja, vagy éppen csökkenti a műsorban elhelyezett reklámok észlelési szintjét az, hogy egy ilyen egyedi eseményhez kapcsolódnak? Költséghatékonyság szempontjából megéri-e ilyen környezetben, fix áron hirdetni, van-e annyi hozzáadott értéke egy ilyen eseménynek, ami megéri a nagyobb és kockázatosabb befektetést?
Összehasonlítási alapként egy szintén nagy érdeklődésre számot tartó, de rendszeresen jelentkező műsort választottak az RTL Klub-on. A Fábry Showder hasonló hosszúságú, hasonló nézettségű, hasonló sugárzási időpontban megjelenő műsorként jó választásnak tűnt. A szituáció egyébként jól modellezi a reklámozók rendszeres döntési helyzeteinek egyikét: "Egyedi...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Az előfizetés a következőket tartalmazza:
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés