Előfizetői tartalom

Egymásra vadászó vásárlók - Tarol a "flört-pont" koncepció

Portfolio
Ezidáig nem mondhatta sikeresnek magát a világ legnagyobb kiskereskedelmi hálózata a Wal Mart Németországban, a jelenlegi, flört-pontok kialakítását célzó újítás azonban úgy tűnik tetszik a vásárlóknak, akik tömegével özönlenek az üzletekbe.

A Wall Mart bejegyeztette a "Single Shopping" védjegyet, melynek értelmében néhány éjszakát kifejezetten azon vásárlóiknak szentelnek boltjaikban, akik szinglik, de nem szeretnének azok maradni. Az egyedülálló vásárlók piros szalaggal jelzett kocsikat tolhatnak, megpihenhetnek vásárlás közben az ún. flört pontokon, ahol borozgathatnak, valamint kifüggeszthetik a hirdetőtáblára...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés