Előfizetői tartalom

Tarol a karácsonyi online-vásárlás - Célkeresztben a plazmatévék...

Portfolio
Évről-évre dinamikusan növekszik az online-vásárlások aránya és a jelek szerint a karácsonyt is sokan igyekeznek kényelmesen megoldani. Az Interactive Media felmérése szerint a brit lakosság közel fele él napjainkban az online-shopping lehetőségével.

A minta 85%-a, mintegy 18millió ember várhatóan karácsonyi vásárlásait is az interneten keresztül bonyolítja le. Átlagosan 220 fontot költenek a brit vásárlók, mellyel Európában vezető helyen állnak. Az online-karácsonyi pénzek csaknem harmadát az angolok adják ki, míg a németek 29%-kal részesednek az év végi hajrából. (Az olaszok mindössze 4%-kal büszkélkedhetnek.)...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés