Előfizetői tartalom

2004-ben ötven százalék fölött nőtt az online hirdetési költés!

Portfolio
A hirdetési piacon 2004-ben is kiemelkedően dinamikusan, 50% feletti mértékben nőttek az online hirdetési szektor bevételei - derül ki az Online Hirdetési Index 2004 negyedik negyedévi adatából.

2003 végén a média piac online szegmensének legfontosabb szereplői elhatározták: negyedévente nyilvánosságra hozzák összesített hirdetési bevételeiket, hogy valóságos kép alakuljon ki az online szektor reklámtortából való részesedéséről. Fontos cél volt, hogy a gazdaságilag érintetteknek és a szakmai érdeklődőknek olyan Online Hirdetési Index számokat mutassanak be...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés