Előfizetői tartalom

Mi a helyzet a rádió-piacon? - Duplázna a Sláger...

Portfolio
2004-ben jelentős, mintegy 42%-os árbevételnövekedést produkált a Sláger Rádió, mely a tavalyi évben a marketingszempontból legfontosabb, 18-49 éves korosztályban is megerősödött. Az adó ügynöki jutalékokkal együtt 4.4 mrd Ft-os nettó árbevételt ért el a 2003-as 3.1 mrd-dal szemben - írja a Világgazdaság.

A Sláger 2003 végén erősített az említett korcsoportban, melynek eredményeképpen a öt éve a legkisebbre csökkent a Danubius és a Sláger közti különbség. Földes Ádám, kereskedelmi igazgató elmondta, a Sláger sikeréhez a javuló hallgatottsági adatok is hozzájárultak, a legnagyobb riválisnál ugyanis ellentétes tendenciák rajzolódnak ki. Földes Ádám szerint idén nem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés