Előfizetői tartalom

Alacsonyabb fokozatban a GM és a Ford autói

Portfolio
Mind a General Motors, mind a Ford Motor csökkenő értékesítésekről számolt be februárban, miközben a harmadik számú detroiti gyártó, a Chrysler és legnagyobb japán versenytársaik, a Toyota és a Nissan növelni tudta piaci részesedését.

Február elején mindkét vezető amerikai autógyártó áremelést hajtott végre, amely elsődlegesen az egyre erőteljesebb versennyel jellemezhető sportautók piacán generált alacsonyabb keresletet. Elsődlegesen az iparág ciklikusságával és a magas üzemanyagárakkal magyarázható, hogy az Egyesült Államokban egyre kisebb tortán kell osztoznia a hazai gyártóknak és a külföldi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés