Előfizetői tartalom

Szárnyaló online reklám adatok az USA-ból

Portfolio
A negyedéves online reklám kiadások több mint két éve töretlenül tartó emelkedése egy új, 2.8 milliárd dolláros rekordban csúcsosodott ki 2005 első negyedévében, mely 26%-os növekedés 2004 azonos időszakához képest, illetve 4%-os bővülés szekvenciálisan - derült ki az Emarkater legújabb elemzéséből.

Greg Stuart, az Interactive Advertidsing Bureau (IAB) vezérigazgatója szerint a hosszan tartó növekedés azt jelzi, hogy az Internet egyre inkább a hirdetők fókuszába kerül, a szélessáv terjedése pedig csak erősíti ezt a folymatot.A negyedlves növekedés jelentősnek mondható, azt azonban mindenképpen érdemes kiemelni, hogy a növekedés dinamikája negyedévről-negyedévre csökkenő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés