Előfizetői tartalom

Mégsem megy rosszul a Danubius rádiónak

Portfolio
Egy nyomtatott napilap 2005. augusztus 25-i számában a rádiók értékesített reklámszpotjainak mennyiségét alapul véve vont le következtetéseket a három országos kereskedelmi rádió, a Danubius, a Sláger és a Juventus árbevételére vonatkozóan. Ez a megközelítés félrevezető, hiszen a megrendelt reklámszpotok mennyiségének alakulása fontos mutató, de messze nem a legfontosabb, mivel nem pusztán ettől függ egy kereskedelmi rádió árbevétele és profitja - írja a Danubius közleménye. A hírről mi is beszámoltunk.

Ezt az is alátámasztja, hogy a Danubius Rádió 2005. második negyedévében tudatosan csökkentette reklámszpotjainak számát a "Csak egy perc!" kereskedelmi programmal, amelynek keretében minden reklámblokk maximum két reklámot sugárzott és a reklámblokkok hossza nem haladta meg az egy percet. A Danubius Rádió menedzsmentje azzal a céllal indította el ezt a hirdetési stratégiát...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés