Előfizetői tartalom

Frekvenciaháború - Hogyan lobbizott a TV2 és az RTL Klub? (Manager Magazin)

Portfolio

ORTT-döntés: "Eladtuk a jövônket egy tál lencséért, illetve a jövô évi választások megnyeréséért." "Bebetonozták a status quót, se az adófizetôk, se a közjó érdekeit nem nézték." "Generációk szocializálódnak a kereskedelmi tévék műsorain, és nincs alternatíva. Mégis, milyen társadalmi értékrendet közvetítenek felénk?" - ilyen piaci véleményeket lehet hallani...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés