Előfizetői tartalom

Tomboló Híradó-háború - Ki kit néz?

Portfolio
Mivel a tévétársaságok műsorkínálatában meglehetősen kevés a sajátgyártású produkció, kiemelkedő szerepet kap ezek nézettségének összehasonlítása. A legfőbb imázsközvetítő egy-egy csatorna esetében kétségkívül a híradó, nem árt így egy pillantást vetni arra, ki melyik adó "elkötelezettje".

SHRShare, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévénézők hány százaléka nézte az adott műsort.SZÓTÁR >>Az AGB számai egyértelmű RTL fölényt mutatnak, a hirdetői szempontból kiemelkedően fontos 18-49 éves korosztályban a csatorna híradója augusztus 22-e és szeptember 11-e között átlagosan 38.7%-os közönségarányt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés