Előfizetői tartalom

Katasztrófából profitál az RTL Klub

Portfolio
Hétről hétre nagy sikert arat a Lost az RTL képernyőjén, a repülőgép szerencsétlenség túlélői pénteken a Barátok közt 1.9 milliós nézőtáborából 1.6 milliót tartottak meg, így 35.8%-os közönségarányt ért el az új epizód. A TV2 újraindította a táskás vetélkedőt, az Áll az alku 26.6%-os SHR-t harcolt ki a teljes lakosság körében.

A marketing szempontból legértékesebb 18-49 éves korosztályban a Lost 43.5%-os közönségarányt ért el, szemben Gundel műsorának 26.4%-ával. Mindeközben a színfalak mögött a TV2 készül a Született feleségek bevetésével, melyről egyelőre csak annyit lehet biztosan tudni, hogy az ősz folyamán láthatjuk majd a másik amerikai sikersorozatot.Kapcsolódó cikkünk2005.09.19...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés