Előfizetői tartalom

Viasat3 - Egy hajszálon múlt...

Portfolio
Csupán egy tized százalékkal maradt el eddigi legjobbjától a VIASAT3 37. heti eredménye (6,9%-os kereskedelmi közönségarány a 18-49 évesek körében). A számok bizakodásra adnak okot, hiszen a VIASAT3 új, őszi műsorstruktúrájának bevezetése mellett az országos csatornák is erősítették kínálatukat.

A kábeles háztartásokban a növekedés még szembetűnőbb: a VIASAT3 március óta tartósan jobb közönségarányt ér el az M1-nél: a VIASAT3 nézettsége a 37-ik héten közel másfélszerese volt a közszolgálati adóénak, a TV2 eredményének pedig csaknem felét produkálta a csatorna. Az új struktúrában kiemelkedő eredményeket ért el az UEFA Bajnokok Ligája első fordulója...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés