Előfizetői tartalom

Kereskedelmi márkát indít a TV2

Portfolio
A TV2 2005 októberétől bevezeti kereskedelmi márkanevét, a TV2 BRAND CARE-t. A csatorna ezzel a névvel kívánja fémjelezni, hogy hosszú távú, márkára szabott stratégiai szolgáltatásokkal és a saját felületekből álló médiamixszel támogatja partnereit.

"A hirdetések hatékonyságának szem előtt tartása eredményezte a TV2 integrált marketing-kommunikációs megoldásainak modelljét, amelynek keretein belül lehetőség nyílik a klasszikus spotkampányok alternatív megoldásokkal való erősítésére. A csatorna kereskedelmi igazgatósága számos kommunikációs eszközt biztosít a fogyasztók elérésére úgy, hogy a különböző platformok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés