Előfizetői tartalom

Véres ökölharc - Az utolsó menetben állt fel a TV2

Portfolio
Felemás TV2 feltámadásnak lehettünk tanúi az elmúlt hét során, a csatorna ugyanis hosszú hetek óta először tudta szorossá tenni a teljes lakosság mezőnyében folyó versengést: a 10-es toplistán 6:4-re nyert az RTL, a 18-49-es korosztályban azonban az RTL Klub minden nap nagyobb közönségarányt ért el versenytársánál a főműsoridőben.

A Taxi újra száguld. A hétfői versengésben nem talált legyőzőre Győzike, a show a 18-49-es korosztályban 46%-os közönségarányt ért el, a teljes lakosságban 2.2 milliós nézőszámot generált a műsor. Győzikét követően a Bajkeverők AMR-je 950 ezer közelébe esett vissza, a marketing szempontból kiemelkedő fontosságú 18-49-es csoportban 29.8%-os volt a közönségarány...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!