FONTOS Ursula von der Leyen: Fel vagyok háborodva!
 
Előfizetői tartalom

Reagált a TV2 - Mi nem számháborúzunk!

Portfolio
Az új Áll az alku című játékos showműsor műfajában és a kereskedelmi televíziózás egészében is piacvezető produkció, amely első nyolc adásnapjából a teljes lakosság körében hétszer, a 18-49 éves korcsoportban hat alkalommal volt nézettebb, mint az RTL Klubon vele párhuzamosan futó Barátok közt. (De a teljes lakosság körében, az Áll az alku mind a nyolc alkalommal nézettebb volt, mint a vetélkedő ideje alatt az RTL Klub műsora.)

A napi Áll az alku bebizonyította, hogy népszerű és versenyképes műsor, amely a jövőben is méltán számíthat a közönség érdeklődésére. Nézettsége és szakmai színvonala alapján egyértelműen teljesítette a csatorna hozzá fűzött elvárásait, jól illeszkedik a TV2 stratégiájába. Mivel műfajában teljesen különböző produkciókról van szó, és amelyek műsorideje...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés