Előfizetői tartalom

A Démász a fogyasztók kedvence

Portfolio
A Magyar Energia Hivatal 2006 januárjában tizedik alkalommal értékelte a villamosenergia-szolgáltatással kapcsolatban végzett fogyasztói elégedettség felmérések eredményét.

A fogyasztói elégedettség rendszeres, évente sorra kerülő felmérése a szolgáltatás színvonal ellenőrzésének, a fogyasztói érdekek védelmének egyik eszköze. A felmérést mind a hat áramszolgáltatói területen egyidőben, a szolgáltatóktól független közvélemény-kutató cégek végezték, a vizsgálat módszere és technikája biztosítja az eredmények tárgyilagosságát....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés