Előfizetői tartalom

Sváby sem kegyelmezett az RTL-nek

Portfolio
Második adását is nagy sikerrel vetítette a Nem a te napod című produkció: Sváby András játékos átejtő show-ját 1 millió 856 ezer ember látta kedden este, míg ugyanezen idő alatt az RTL Klub nézettsége 1 millió 294 ezer volt. Ez azt jelenti, hogy az abban az időszakban tévét nézők 37.9 százaléka azt nézte, hogy miképpen alakítják át Pataki Ági egy napját, míg ezalatt a konkurens csatorna közönségaránya 26,4 százalék volt. A kereskedelmi célcsoportban is nagy fölénnyel győzött a Nem a Te napod, hiszen az éppen tévéző 18-49 évesek 37,6 százaléka választotta ezt a programot, szemben az RTL Klub 31 százalékával - áll a TV2 közleményében.

A nap legnézettebb adása mégsem ez a produkció volt, hanem - ahogyan azt az elmúlt hetekben már megszokhattuk, az Áll az alku című TV2-es játék, amit 2 millió 65 ezer ember nézett, ami 37,9 százalékos közönségaránynak felel meg. A konkurens csatornát ezalatt az idő alatt 1 millió 792 ezer ember nézte, ami 32,9 százalékos közönségaránynak felel meg. A 18-49 évesek között...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés