A Sony és a Toshiba között lassan megkezdődhet a már régóta éleződő küzdelem a fogyasztók kegyeiért az új generációs, magas képélességet biztosító DVD-k piacán. A két társaság terméke teljesen eltérő technológiák felhasználásával készült, ami annak köszönhető, hogy a társaságok eltérő jövőképpel rendelkeznek a média világával kapcsolatban. A győzelemért folytatott háborúnak nagy tétje van. Akinek a termékeit jobban preferálják majd a fogyasztók, az válhat a digitális világ nagyágyújává, az kaszírozhatja be a fejlődésben lévő piac dollármilliárdjait. A harc elkerülhetetlen, és ezt mindenki tudja Hollywood-tól kezdve az informatika világáig.
Harc a dollár milliárdokért. A siker érdekében a társaságoknak olyan partnereket kellett szerezniük, akik a DVD-k használhatóságához elengedhetetlenül fontos eszközöket tudják biztosítani. A Toshiba maga mögé állította a Microsoft-ot és az Intel-t, és 40 amerikai városban kezdte népszerűsíteni termékét, a HD-DVD-t. A társaság még ebben a hónapban szeretné elkezdeni...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Az előfizetés a következőket tartalmazza:
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés