Előfizetői tartalom

Megszorongatták az RTL Klubot

Portfolio
Döntetlennel zárult az elmúlt hét a hazai tévés piacon: a 18-49 éves korosztályban mért heti átlagos főműsoridei közönségarány az RTL Klub és a TV2 esetében is 33.1%-os értéket mutat. A TV2 három estét tudott megnyerni, a többi az RTL-é volt, a toplisták élén Gundel mellett a Vészhelyzetet találhatjuk. Lássuk, mi történt a múlt héten!

Kórház-lázban a hirdetők kedvencei.... A hét TV2-sikerrel kezdődött: a Barátok közt ugyan mindkét mezőnyben jobbnak bizonyult az Áll az alkunál és Győzike 1.8 milliós nézőszámára sem lehet panasz, a Cadillac drive és az Ecopoly azonban lehúzta az RTL-t. Szulák műsorára késő este a hirdetői célcsoport 43.6%-a volt kíváncsi. Kedden a 18-49 évesek körében rendkívüli...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés