Előfizetői tartalom

Egyre több a panasz a pénzintézetekre

Portfolio
2006. I. negyedévében 1040 db olyan fogyasztói panasz érkezett a Felügyeletre, amely a felügyelt intézmények tevékenységre vonatkozott és a Felügyelet az érintett pénzügyi szervezetek számára kivizsgálásra továbbította. A panaszok száma az előző negyedévhez képest jelentősen, 8,6 %-kal emelkedett, de az előző év hasonló időszakához képest még ennél is erőteljesebb, közel 18%-os volt a növekedés üteme.

A panaszok száma az utóbbi években folyamatosan emelkedő tendenciát mutat (a tőkepiac kivételével), de míg 2005-ben a biztosítási területen mutatkozott erőteljesebb növekedés, addig 2006-ban a banki tevékenységhez kapcsolódó panaszok száma növekedett erőteljesebben. A növekedés a pénzügyi szolgáltatások jelentős bővülésére, a Felügyelet ismertségének szélesedésére...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés